האם בעידן האינטרנטי צריך כרטיס ביקור לעסק?
את השאלה הזו ועוד אני שומעת די הרבה מלקוחותי. "הרי זירת הפרסום עברה לאינטרנט אז בשביל מה צריך כרטיס ביקור?" "הלקוחות ממילא לא ישמרו אותו וישליחו אותו לפח לאחר עיון ראשוני, אז בשביל מה להשקיע?"
לפי דעתי בהחלט כן, כרטיסי ביקור הכרחיים.
מייצג
כרטיס ביקור הוא מה שאני מייצגת. הוא מה אני ומה מהות העסק שלי.
כמובן שזה צריך לבוא בנוסף לשאר פלטפורמות השיווק הנהוגות כיום כולל אלו האינטרנטיים, אבל בהחלט יש לו עדיין מקום חשוב במערך השיווקי ובארנקים של כולנו (-:
נראות ורצינות
כרטיס הביקור חשוב לעסק שלנו ולניראות של העסק שלנו. כרטיס ביקור משדר מקצועיות, מכבד את העסק שלנו ואותנו, ומראה על רצינות העסק.
מסר
כרטיס ביקור צריך להעביר מסר. חייבים להיות בו פרטים ליצירת קשר, כיתוב ולוגו שישדרו במה עוסק העסק ואילו שירותים ניתן למצוא בעסק.
הגשה
בכרטיס ביקור חשובה גם ההגשה שלו, ולכן חשוב שנתחבר אליו עוד בתהליך הכנתו ומיתוגו.
אני מייעצת לבעלי עסקים כשמבקשים מהם כרטיס ביקור, חשוב להקפיד להוציא אותו מתוך מחזיק כרטיסי ביקור מעוצב. זה תמיד עושה רושם על הלקוח. זאת מעין מתנה שאני נותנת. כשלקוח רואה שאני מתייחסת בכבוד לכרטיס הביקור שלי אז הוא גם יתייחס בכבוד לכרטיס שלי.
אז זה עוד לא הזמן להספיד את כרטיס הביקור, הוא עדיין נחוץ במחוזותינו, לפחות עד סוף עידן הנייר (-:

